Emanuel Matějka

Kolik let se pohybujete v online světě?

22 let se pohubuji v obchodě převážně B2B a z toho 6 let v online světě.

Jak dlouho se věnujete identifikaci návštěvníků webu? Přesněji samotnému systému leady?

Identifikaci firemních návštěvníků webu službě LEADY se věnuji cca 5 let, přestože přímo pro společnost Imper která je výrobcem pracuji necelý rok.

Jste schopni pomoci i podnikatelům, jejichž zákazníci (partneři) jsou mimo českou republiku?

Ano jsem pomoci zákazníkům u našich sousedů na Slovensku, kde v této branži není téměř žádná konkurence. Ostatním zemím budeme schopni pomoci po rozšíření online databáze firem o další země. LEADY jsou užitečné pouze pokud existuje ideláně 100% databáze firem pro danou zemi. V tuto chvíli disponujeme 100% v ČR 100% v SK a cca 70% v Německu.

Pokud se člověk rozhodne využívat systém leady nebo merk, jaké jsou cca měsíční náklady?

Smlouva na aplikace MERK a LEADY se uzavírá na 1 rok s tím že cena se tvoří u MERKU podle požadovaného počtu zobrazených detailů nebo exportů během dané období. Nejmenší varinata je od 1500měsíčně (18000/rok) u LEADY se cena stanovuje na počtu identifikovaných firemních návštěvníků za posledních 30 dnů v rámci testovacího provozu. Nejmenší varianta je od 1500/měsíčně (18000,-/rok) Pokud uživatel bude využívat obě služby, dostává slevu 15%.

Jaké jsou podle Vás největší přínosy systému leady a merk pro uživatele?

LEADY

  • Zdroj nových zákazníků – firem, které již projevili zájem o vaše produkty či služby.
  •  Identifikace příležitostí pro up-selling / crosselling u stávajících klientů.
  •  Můžete se věnovat identifikovaným obchodním příležitostem, místo jejich hledání.
  •  Vytěžíte více z návštěvníků vašeho webu, kteří se neozvou sami.
  •  Maximální kontrola efektivity vašich kampaní.
  •  Víte jaký webový zdroj přináší nové zákazníky
    Více informací ...

MERK

  • Obchodníci znají své klienty a identifikují u nich nové příležitosti.
  • Obchodník snadno najde firmu pro oslovení.
  • Marketing může najít potencionální klienty na základě profilu stávajících. 
  • Marketing ví, kam směřovat up-sell/cross – sell. (firmy, které rostou v zisku nebo v obratu atp.)
  • Zdroj nových klientů s možností selekce.
  • Znáte rizika obchodních partnerů.
  • Sledujete změny u konkurence a zákazníků.
  • Monitoring portfolia zákazníků – média, web, obor, patenty, ekonomické data.
  • Aktuální informace pro business v počítači, mobilu, tabletu nebo CRM.
  • EndFragment
    Více informací ...