Jdete si na schůzku pro nadějné možná, nebo jasné ne?

Před Vánoci jsme se ještě stihli zastavit na téma: O čem je obchod v 21. století. Téma zaujalo a Jakub Hon ze SALESDOCk jednoznačně splnil všechna očekávání.

Jako obvykle, při každém našem zastavení se, padly zásadní informace a AHA momenty.

A aby ten byznys vstup do nového roku mohl být úspěšný, o pár Jakubových hvězdných momentů se podělíme 🙂

Možná?

Víte, že jedno “možná” od (potencionálního) klienta vám může i zruinovat firmu?
Dobře, no tak horké to zase nebude, ale když jdete vy nebo váš obchodník na schůzku s potenciálním klientem, uslyšíte raději “Možná.” nebo “Nemám zájem.”?
Na první pohled se může ono “Možná” zdát jako ta lepší varianta, svítá jistá naděje. Co když ale půl roku budete čekat na potvrzení, půl roku se budete připravovat na něco, co nikdy nenastane a po půl ročním čekání a připravování se, vám klient zavře dveře …
V tomto případě zní jasné “Ne” hned na první schůzce, jako skvělá varianta, protože budete mít čas na něčí jasné “Ano!”

Myslet znamená ho**no vědět!

Tímto trošku navážeme na předchozí bod …
Když se vám obchodník vrátí ze schůzky se slovy: “Myslím, že to byla dobrá schůzka. Myslím, že do toho s námi půjdou.” Měly by se kolem rozblikat varovná červená světla a přijít otázka: “A zeptal jsi se?”
Když něco dedukujete (vy nebo váš obchodník), když to nevíte jistě, tak se ptejte, protože pravděpodobně si to myslíte špatně. A zabíjí vám to byznys.

Zákazníky vlastně vy sami nezajímáte, zajímají je jejich problémy a náplasti na ně.

“Prodávej hodnotu ne “features and functions” (funkce svého produktu).”
Toto asi ani nepotřebuje další komentář …

P.S.
A víte, že si přednášku můžete poslechnout celou? Že si můžete z pohodlí svého domova poslechnout nejen Jakuba a téma obchodu v 21. století, ale také dalších 11 řečníků a jejich zajímavá témata?

Zní to báječně viďte? 🙂

A ještě báječnější je, že do pátku 8. února můžete získat 12 přednášek ze Zastavme se! snídaní za akční cenu! Stačí použít slevový kód “zastavmese” a ušetříte tak celé 4 100,- korun.
Pro odpověď na otázku “Jaké všechny přednášky si mohu poslechnout?” si račte TUDY.

Míša Gřešková

Copywriterka at EDUWAY s.r.o.
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Míša Gřešková
Míša Gřešková
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.