O čem je obchod v 21. století? Aneb jak být “Alzákem” těchto vánoc?

V průběhu let se všemožně měnil trh. Přes barter od prvních mincí a peněz až po dnešní dobu digitální.
Není to ovšem jen o způsobu čím platíme (peníze, karty, kryptoměny …) ale o způsobu uvažování nakupujících. A pokud v dnešní době cokoli prodáváte – v kamenné prodejně či online – museli jste na to reagovat.

S tímto tvrzením s námi souhlasí také Jakub Hon ze SALESDOCk, který říká:

Za posledních 20 let se dramaticky změnilo nákupní chování lidí a způsob, jakým prodáváme, na to musel reagovat. Lidé mají více informací, více možností, kde nakoupit. Nechtějí vlastnit, preferují předplatné, pronajímání si věcí.

Teď se určitě ptáte: “Ale jak na to všechno mám reagovat?!” Soucítím s vaší zoufalostí v očích, hlase i hlavě.

Abychom odhalili o čem je obchod v 21. století a jak být v dnešní digitální době sales ready, pozvali jsme si právě Jakuba ze SALESDOCk, aby se s námi přišel zastavit a odpověděl na všechny otázky na téma: o čem je obchod v 21. století.

 

Chcete i vy být v obraze, co se týče obchodu v 21. století? Chcete, aby vaše firma zrála jako víno? Chcete své sales procesy posunout na vyšší a modernější úroveň?
Ano?

Tak to se na vás už teď těšíme při prosincovém Zastavme se! v LoveCoWork Opava.
Společně s Kubou se zastavíme 14. prosince v 8:00.

Obchodu zdar,
EDUWAY a Jakub Hon

 

P.S. pokud už teď víte, že na toto téma nesmíte chybět, pro své místo si račte TUDY.
A pokud ještě váháte a konzultujete s diářem, přidejte se k nám alespoň na Facebooku, aby vám neunikly žádné novinky.

Míša Gřešková

Míša Gřešková

Copywriterka at EDUWAY s.r.o.
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.
Míša Gřešková
Míša Gřešková
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.